BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 18, 2010

.H.A.R.I. B.A.H.A.G.I.A.






Tanggal 04-07-2010, merupakan hari yang selama ini aku dan suami nanti-nantikan..alhamdulillah, kami telah diijabkabulkan pada hari tersebut sekitar jam 10 pagi..semuanya berjalan dengan lancar dan cukup sempurna..hanya dengan satu lafaz sahaja, aku telah sah menjadi isteri kepada suamiku..rase macam x percaya..mana tak nya, selama 2 tahun perkenalan kami, bermacam-macam dugaan yang kami tempoh..akhirnya, hubungan yang kami jalinkan telah disatukan dengan ijab dan kabul..majlis yang serba sederhana yang dihadiri oleh pihak lelaki, pihak perempuan, kawan-kawan, sedara-mara dan jiran-jiran..yang paling aku x boleh lupakan ialah selepas kami diijabkabulkan, hujan lebat serta merta..angin kuat macam nk tercabut khemah kt luar..huhu..tapi keadaan masih dalam kawalan..aku berdoa semoga segalanya akan menjadi baik..alhamdulillah, hujan berhenti beberapa jam selepas itu..selepas majlis akad nikah, kami dipisahkan sementara untuk majlis barsanding pula..hehehe..dengan tema hitam merah yang memang selama ini aku idamkan..sangat menarik warnanya..i loike..hahaha..pergghhh memang best la baju tu..suke sangat-sangat..hehehe..pape pown, ak mmg suke sangat baju tu..x kesah la aku nmpak cantik atau tak, tu blakang cter..hahaha..pape pon majlis kami telah selamat dijankan..semuanye berjalan dengan lancar..makanan pown sedap belaka...semoga perkahwinan antara aku dan suamiku akan berkekalan hingga aher hayat kami..semoga kami akan bahagia selalu..semoga kami saling mencintai antara satu sama lain sehingga aher hayat kami..dan semoga perkahwinan kami akan dihiasi dengan kehadiran cahaya mata yang comel-comel belaka..insyaallah..aminnn...

1 comments:

Anonymous said...

cute la penari tu..hehehe...